tisdag.

happ idag är det tisdagen den 21/8, och allas våran malin fyller  20 :D congrats! (hon har redan hunnit med bolaget)
Men när jag ringde till min kära lina idag och frågade vad hon gjorde fick jag svaret "Vi har precis övat till melodifestivalen imorgon" HAHA som jag skrattade.. det var lite kul måste jag säga.

Helgen som var var helt ok.. inflyttningsfest hos carro på fredagen, riktigt trevligt.
Lördagen blev det sigges, jag jossi och anna L. riktigt trevligt det med!
Maria och jag styrde såklart upp hemfärden, as usual, hahahahaha.

Men men. Imån är det landskamp i göteborg. Hade varit sjukt kul att åka och kolla faktiskt. Men alla jobbar ju så det får bli på tv:n ist.. men det funkar ju det med. Min man freddie är ju ändå inte med..

Så det var en liten uppdatering for now then.
ha det,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0