semester..

i måndags jobbade jag ju då sista dagen för att sedan ta mej ner till malin i halmstad.
måndagsklubben stod på schemat, premiär för mej.
förfest hör hos malin, riktigt trevligt faktiskt.. ävena tt det inte blev ngn fotboll men men, det kommer fler gånger ju!
anyway vi begav oss dit oh herregud(högt och tydligt) vad folk det var. det var nog malins bästa dag, där fanns ju personer hon gärna tittar på och pratar med, nice. som hon skrev så var det kära återseenden, riktigt trevligt måste jag säga, nu när man inte varit här så mkt..
när det var slut begav vi oss ut i ösregnet, jag fick även en skymt av min älskling.
hem till malin, sova. schönt.

tisdagen var inte lika skönt,men inte jättefarlig.
in till stan, och malin persson har nu avmagniticerat ett bankkort till, hon fick sitt nya för en vecka sen så det var bara att gå in på swedbank igen. min vän har till och med sagt at thon borde skaffa ett bankkort och jag tror att hela personalstrykan vet vem hon är. Malin Persson, "Ahh just det, det är hon utan bankkort som är här varje dag"
Sen kollade vi lite i affärer och liknande och hyrde film.
Resten av dagen spenderades framför tv:n, gott faktiskt.

Onsdagen gjorde vi verkligen ingenting, var i stan en timma sen var det nog allt faktiskt. Malin fick ju en skymt av sin älskling.. Kollade på film och somnade sent, det är semester det!

Idag började vi dagen med att kolla på film (nej, vi gör inget annat) och sedan begav vi oss ut i stan ett x antal timmar senare.
Idag blir det fiesta på leffes, trevligt värre. har inte varit där innan varken ajg eller malin, så det e ju andra premiären på en vecka för min del.

Idag köpte vi glass i stan, malins, den smakade thi-mat. Det berättar hon högt och tydligt för mej när jag står och beställer. Hon jag beställer av är kines eller liknande. bra där, hahaha.

nu blir det pannkakor och öl/vin/sprit. mums.
ciao.

by the way, imån kommer kanske lina, hopefully. annar kommer hon på lör. då blir det åka av, som hon själv skulle uttryckt det. VI SAKNAR JU VÅRAN TREDJE DEL!

Kommentarer
Postat av: malin

ÅHH HERREGUD

2007-08-02 @ 19:53:36
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0