PREMIER LEAGUE START IDAAAAG!

en liten snabb-blogg såhär på morgonkvisten.

veckan har varit otroligt skön, mer info kommer senare.

igår var jag en sväng hos lina, som slutade med att jag sov där och att vi kollade på borat (redan) men lina somnade så jag kollade klart sj..
innan dess hade jossi tobbe och kenneth varit där uppe. dom drack lite vin och öl, jag skulle jobba idag, så jag fick stå för kaffet. men det var en mkt trevlig stund måste jag säga.

MEN, idag startar iaf premier league, WHEHEY, finally lixom.
denna säsongen håller jag även ett öga på west ham, där min kära ljungberg spelar. och stolt som bara jag kan bli läste jag nu att han ska vara kapten i  första matchen. vem tvivlade??

Arsenal inleder inte förräns imån, och det ska med bli sjukt kul..

men men, off to work, ikväll är det fest!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0