onsdag.

då har halva denna veckan gått och det är redan onsdag!

idag har jag först varit och kollat på min kära syster när dom spelade match, sen åkte jag hem till jossi för att kolla på Sverige - USA. skitmatch ändå. Men det e alltid trevligt att kolla landskamper ju. Dock utan freddie men jag kollade lite på petter hansson åt lina ist. Hon ska ju trots allt köpa honom, så att han kan bo i vår garderob och laga mat åt oss, finemang, bra initiativ lina!

Fick skönaste meddelandet på facebook innan:

Hei Pernilla,jeg vet ikke om du er den "rette" pernilla jeg leter etter men dersom du var på kypros i 94 eller 95 og møtte en gutt fra en liten øy i norge er du den "rette". har sett etter deg på facebook lenge nå.
Hadde vært hyggelig å gjenopptatt kontakten vi hadde.med vennlig hilsen Kenneth Vincent..... håper jeg hører fra deg...

okej. jag är nog inte den rätta pernilla. såg han inte det på bilden eller har jga verkligen varit där? haha. hmmm...

nu ska jag kolla på en av dom filmerna jag lånade av jossi.
ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yesbox! Det är asnice! Massor av folk överallt men ändå möjligheten att stänga in sig på sitt rum när man blir trött.
Vi har tyvärr ingen nollning ju! Lite surt måste jag säga. Men det har blivit lite fest ändå! Hoho!
I Halmstad är man mitt uppe i nollningen nu va? Är du med i år eller gällde det bara förra året?
Kramar!

2007-08-23 @ 18:25:08
URL: http://jagged.blogg.se
Postat av: johannna

Yesbox! Det är asnice! Massor av folk överallt men ändå möjligheten att stänga in sig på sitt rum när man blir trött.
Vi har tyvärr ingen nollning ju! Lite surt måste jag säga. Men det har blivit lite fest ändå! Hoho!
I Halmstad är man mitt uppe i nollningen nu va? Är du med i år eller gällde det bara förra året?
Kramar!

2007-08-23 @ 18:27:28
URL: http://jagged.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0