ny vecka.

då var det måndag igen, och ny vecka!

helgen har varit bra, skulle varit lugn men blev nog allt annat.
fredagen spenderades hos jossi och tobbe, med kennet och c/o. Där blev det vin och cider.
Sen går vi ner till grannen och dricker lite gajol som vanligt, haha.. och en massa annat med för den delen.

lördagen var inte lika rolig att vakna, sjukt ont i huvudet..
men jag och ag stack på fotboll på aif, värsta jippot iom att det var jubileum.

men men, sen på kvällen stack jag och carro till marie och martin. snackade och så.. efter en stund kom även ida och nicke. vi spelade lite spel, sjöng och massa annat, sjukt trevligt var det iaf..
sen åkte vi hem och jag sov hos carro. vi höll på att somna medans maten skulle bli klar, dukigt lixom!

gårdagen var seg, hände inte spec mkt faktiskt..

idag har jag varit hos min kära mormor och sedan kollat på ag när hon spelade match.
tanken var att jag skulle åkt tillbaka till hstd idag, men så blev inte fallet då jag inte hann med tåget..
mamma tycker jag ska stanna ett par dagar till men jag vet inte hur jag gör. sugen på att åka tillbaka no som attan och sen e det ju kårenpremiär på ons med. hade ju inte varit fel faktiskt..

men men. nu blir det lite tv.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0