back in halmstad!

yess då var man hemma igen efter sommaren i anderstorp (delvis). Känns skönt faktiskt.

helgen har varit bra. lördagen åkte vi til sigges, haha, och svängde på våra lurviga. Där träffade man en del trevliga människor, haha. Föfesten var hos lina, galet värre måste jag säga. vi han med både handboll, äpplet och lite andra roliga saker hahahaha. linas lillebror var hemma, kanske ska tilläggas..

idag var jag sjukt bakis när jag vaknade, trodde inte det var sant.

men jag har hunnit vara i vaggeryd och kolla på min syster när hon spelade match, trevligt värre.

men men, lina står nog för helgens skönaste.
MEN helst av allt skulle jag nog vilja tillägna detta blogginlägget till min kära vän malin persson. jag läste nu att hon ska beställa ett nytt bankomatkort. nu kan dom nog hennes person nummer på banken med. bra malin, säg till innan, jag hänger gärna med, för dom känner ju inte igen oss, haha. "du, din vän har inte funderat på att beställa ett bankomatkort?" det säger allt!

men men, nu blir det soffstund.
ciao

Kommentarer
Postat av: Tre hjärtan

Sanningen om prinsarna i Halmstad

2007-08-12 @ 23:42:40
URL: http://halmstadprinsar.blogg.se
Postat av: malin

Imorgon klockan 13, är du redo för nu blir det åka av!

2007-08-13 @ 00:41:47
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0