onsdag hela dagen.

idag är det onsdag igen, och solen skiner, det är dock inte riktigt lika varmt ute, men sådär skönt som det kan vara på våren ibland.

idag gick jag upp kl 07.30 för att möta upp sara på bibblan och plugga, test imån.
och mitt när vi sitter där, får sara ett mail att tentaresultatet kommit! helstirriga blev vi och mina händer bara skakade, haha, töntigt nog brukar de göra så, fråga mej inte varför.
men det blev ett vg iaf, nöjd är jag:D dessa tre veckor av plåga är äntligen över! skööönt.
när jag kom hem hittade jag lina på soffan, såg lite piggare ut idag måste jag säga.. skönt!
nu är hon i skolan och jag sitter här helt sj hemma, sitter och funderar över helgen lite, anderstorp? inte anderstorp? kan inte bestämma mej asså.. men jag aks ju vara där hela nästa vecka var det tänkt, men men, vi får se hur det blir. nu börjar älskade fashion house, bästa timman på dagen, haha!
take care, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0