kårentime :D

yess, våran favoritdag är äntligen här, men först en liten uppdatering!

anderstorp har varit bra, men lika skönt som det är att komma dit, lika skönt är det att åka hem igen..

helgen var riktigt nice iaf,
fredagen spenderades med lina jossi tobbe och kenneth hemma hos han.
där var det grogg vin och öl som gällde, haha, och en massa snack! riktigt trevligt var det

lördagen skulle jag jobba, var en aning trött faktiskt, men jag tog igenom mej dagen med, det var ju bara 4 h som tur vä är..
när jag kom hem vilade jag lite, och sedan var det dags för iordningfix och iväg till jossi. parken stog på schemat!
jag lina jossi tobbe kristoffer carlos och mattias förfestade hos jossi, riktigt trevligt. men sedan var det ngn smart människa som kom på att vi ska spela ölspelet, och alla hackade ju på mej hela tiden, gissa hur det slutade? haha! parken då, det var inte överdrivet med folk men riktigt kul.. en malindrunk malin var bland dom första vi såg, nice vurpa;) haha, störtskön faktiskt. cider fick jag i mitt hår med, blev en aning stirrig och blåste det under handtorken, as good as new (not) hahahah! men men, sen åkte vi med pappa stefan i taxin hem och gjorde såklart ett stopp vid sibylla, haha!
var hemma typ kl 4, hur man nu lyckas med det när parken stänger kl 2? haha, well done.
sen var det hem och sova.

söndagen var väldigt seg.. var hos mormor en sväng, hem och packa och sedan iväg till tåget fär att åka hem igen, nice. sen la man sig gott på soffan...

i mån gjorde vi ett grupparbete som vi presenterade igår, inget allvarligt, vissa hade ju gått in för det stenhårt?
men men, när lina kom hem var hon nog sjuk eller ngt, hon var STÄDSUGEN! hon städade, och jag hjälpte till. storstädning och vi var klara ca kl 24, normalt? haha!

nu håller jag på med den sista städningen, hade en fashion house paus, såå nice:D haha
och ikväll är det kåren:D:D vi saknade den och den saknade oss förra veckan måste jag säga.. haha, nu e det dags igen!
förfest hos simone och co, weheey long time noo seen, that is niiiice!
men mne, nu ska jag återgå till min syssla.
ha det bra människor!
ciao

Kommentarer
Postat av: lina

pernilla, så pepp varjag minsann inte. endast lite. och jag fick ju igång dej ganska bra med att diska kakel och dona också! vilken myskväll

2007-04-18 @ 15:35:55
URL: http://linaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0