helgen!

jahapp.. helgen startade bra..
i fredags skulle jag aleks sneki josefine julia och sandra ut..
riktigt nice.. var hos aleks först, drack lite gott och snackade massa, treffligt.
sedan gick vi till uteserveringarna som hade premiär dagen innan och där satt vi och avnjöt våran dricka.
sedan kom ett gäng grabbar och gjorde oss sällskap (?) och den ena var mycket förtjust i josefine, hahah! det var kul faktiskt.. sedan han vi med en sväng till gastons såklart, haha
efter det bar det av till moon, det var ju typ det enda som var öppet.. det var sjukt mkt folk asså, en del kul, en del mindre kul.. men stället blev jag riktigt besviken på, sååå litet, inte äns fint ju, hmmm? men men, anyway.. det var riktigt trevligt iaf! efter det skulle jag åka taxi hem och först i kön stod en limo.. jag tänkte tanken men hoppade faktiskt det, hzahahahah.. det hade varit ngt iaf! men kvällen var riktigt kul, gör vi om snart igen tjejer:D

lördagen då.. lina väckte mej, hennes mamma och co skulle ju komma..
jag var hyffsat seg asså men upp kom jag:D
när dom kommit tog vi taxi till stan och sedan shoppade vi åt lite och sedan bar det av till uteserveringarna.
där hade malin jossi tobbe och niclas suttit ett tag när vi kom, och det kan man se genom att kolla på dangers ögon, det är en liten stämningshöjare faktiskt, hahahah. :D
det blev ett par kalla och sedan drog vi oss hem för att fortsätta kalaset.
vi fixade till oss och så, käkade lite sen var festen igång. efter ett tag kom karin anita och stellan och dåå ni:P haha
riktigt nice var det. taxi till stan och först harrys en sväng, riktigt otippat.. sen gick det utför bara........

söndagen var jag seg seg seg men med en peppad josefin här kom man ur det ganska fort.
sen kom resten av gänget och drack kaffe.. och våran äckliga danska jävla granne kom och frågade specifikt efter mej. då ville han bara klagapå att vi varit lite hägljuda.. nähäää hade jag lust att säga, detta är studentlägenheter inget jävla familjetillhåll för faaan. ååh så är han så ful när han ler med. ÄCKEL!  jag vill inte ha lvar er här, usch.

igår var jag i skolan, juridik och odag har jag varit där en sväng med.
imån ska jag vara där redan kl 09, och plugga med sara, men man kommer ju upp iaf! hahaha!
ikväll har det varit en tv kväll, jag och min sjuka sambo, det är faktiskt synd om henne.
tacos har vi ätit och gråtit lite till desperate houswives.
lina:
- jag är nästan lite hungrig igen, stirrandes med stoooora ögon på sancksen, haha, det var riktigt kul!

bilder från helgen kommer senare, tack snessi!

ha det bra iaf, ciaao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pernilla du får mej att låta som en tjockis i din blogg ju. ha ha ha

2007-04-03 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0