en väldigt lång helg!

idag är det äääntligen fredag!
veckan har varit väldigt händelserik måste jag nog allt säga.

onsdagen mötte vi upp simone nora doris och angela i stan för att äta lite glass och sedan lånade vi simone lite för att hjälpa oss välja ut en bra pressent till nora som fyllde år dagen därpå.
två halsband och ett armband blev det iaf.
sen var det hem och iordningfix och sedan ut till strandparken för att mäta upp dom (och resten av alla utbytesstudenter) och förfesta lite grann.. riktigt trevligt var det. sedan bar det av till kåren och shakade och röjde lite. myckét roligt folk!
efterfest på strandparken, såklart, och sedan åkte jag lina simone och nora tillbaka till dom och patrikshill för att sova.

på torsdagen var det då noras födelsedag och vi beställde lite pizza när vi vaknade, sen tog jag och lina oss hem för att fixa oss lite och mötte upp simone nora doris angela och malin i stan. nora var då utklädd med en söt lång prickig klänning, pippitoffsaroch riktigt het sminkad asså.
hon fick olika uppgifter att utföra.
1. autograf av killen som jobbar på systemet (internskämt)
2. en puss på kinden a killen på mc donalds, som för övrigt blev väldigt generad. där fick hon även en ny handväska i form av en happy meal påse.
3. simma i fontänen
4. beställa en öl på 4 språk utan att använda ordet öl eller drink.
5. klättra upp på najaden.

det var typ det hela. plus att ndertiden var hon även tvungen att dricka en del alkohol.
sen efterdet gick vi tillbaka till patrikshill och åt lite käk, sen började festen. jag lina och malin var lugna med snart blev deet fullt hus. vi gick redan vid strax efter halv 11, då man var tvungen att packa inför idag.

och nu sitter jag här i anderstorp, har precis varit uppe hos lina där jag lina simone nora jossi tobbe andeööösch karin leif och daniel har grillat lite och drickit ett glas vitt. nice.
imån är det dags för trajet, och vi ska vara älvor. namnet blir då därför bästa start-älvan (haha, okej) som lina så genialiskt kom på. sjukt kul iaf,
så nu ska jag faktiskt gå och lägga mej var det tänkt så att man orkar med morgondagen, kommer att bli en lååång dag. men oj oj oj så rolig.

sleep tight.
ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0