som vanligt, onsdag!

jag har kommit på att här i halmstad är favoritdagen onsdag.
kåren såklart, alla är alltid sjukt peppade, och jag hör redan musiken genom väggen från grannen,
som förövrigt började spela för väldigt länge sedan.
man blir glad när man vaknar på onsdagar, man vet lixom att ngt kul väntar :)
haha. that's it.

såå. iaf, kåren i kv då ja, jag lina och malin såklart, sen kanske grabbarna kommer på förfest, som vi har oftast här.

igår var jag och lina duktiga faktiskt, pluggade på biblioteket, sen hade vi en mysig hemmakväll,
givande, haha.

idag har vi med varit duktiga, var faktiskt uppe tidigt idag, (även att vi ställde om klockan 798 gånger) så var vi uppe i hyffsad tid.

jag har hunnit vara inne i stan och fixa allt med skolan och vi har varit på kåren och förhoppningsvis fått våra pengar vi skulle ha haft för tusen år sedan.
segt.

men men, lina och malin är i skolan och jag ska faktiskt diska nu,
inte så nice faktiskt, men men, det behövs det med.
annars kan man ju köpa en diskmaskit, helst innan man köpt tallrikar och liknande med.
ett alternativ haha. men det hade inte varit fel att ha en diskmaskin en dag som denna faktiskt. haha

i helgen kommer mamma och hennes polare. dom ska tillbringa tiden ute på kvällen faktiskt,
men innan dess hinner man nog ut på en shoppingtur med dom hoppas jag, hahaha!

yeah yeah,
prepareing.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0