oh god, vilken helg asså.

fredagen var väl sådär kanske,
var hemma sj, eftersom att lina var i anderstorp.
kollade på idol och lite så.

på lördagen ko carro och vi åkte in till stan och shoppade,
kanoners. blev dock inga julklappar som det skulle utan endast saker till mej :)
haha. sen åkte vi ut till eurostop, där blev det lite mer saker..
hahahah. bra jobbat.

på kvällen var det fest som bara den.
jag carro camilla nadja och sissi.
det började lugnt, sen gick det endast utför
grannarna hade även dom förfest och sen blev det en enda stor förfest istället.
men det var nice, dom skulle hålla koll på oss så att vi inte gjorde ngt dumt, haha
så vi sprang lite ut och in i lägenheterna..
det var riktigt nice faktiskt, lite mkt dricka bara men det hade alla fått i sig så det gör inget.
in till stan, stöka riktigt mkt,
sen hem igen..
och när jag kommer hem ligger det två killar på soffan.
shit carro, vad har du nu gjort tänkte jag,
men dom väntade på att grannarna skulle komma in och carro hade släppt in dom
sen kommer en vän till grannarna till,
med deras nyckel.
dom bråkar en hel del här inne hos oss, sofforna stod typ i var sin del av rummet,
micron var halvägs ut och så..
men sen fortsatte efterfesten hos grannarna ist, utan att dom var hemma.. och när dom väl kom hem
började även dom bråka:
-du diskar aldrig
-inte du heller
sen small det. haha, okeej?
förrästen fortsatte bråket mellan grabbarna som bråkade här inne hos grannarna sen,
dom gick riktigt in för det, slet av sej tröjorna och allt, och där satt jag i soffan?
okeeej.
men men.
det var en riktigt trevlig kväll asså.
väldigt seg dagen efter asså.

sen kom lina och malin hem och då blev det riktigt mkt skratt asså.
hur skulle man se ut i en långkjol, höga sandaler med randiga sockar i, en stor blå arbetarjacka på det med. jag tror iaf jag skulle vara sjukt snygg i det. hahahahah. yesss.
och för att inte tala om lina i bombarjacka. den ni.

haha
idag har jag varit i skolan hela dagen,
juridik. det e faktiskt riktigt kul asså.
snart ska vi in och fika i stan, ska bli nice det med, var inte igår,
förr var det ju typ varje kväll., haha!
men nog om det.
till helgen e det gbg med bästa klassen, ska bli sjukt kul

men so long.

Kommentarer
Postat av: Snessi

ahahhahahaha vf slängde du inte dig in i bråket da?:P kanske kunde stoppat allt :) :) ahahahah lilla pg till hjäällpp :) :)

2006-11-28 @ 07:44:56
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0