napa napa

yess. jag och snekssss e sjukt peppade på ayia napa reunion i gbg..
fan va kul det skulle vara asså! massa gamla minnen ju!
riktigt nice!

onsdagens kåren var riktigt galet. jag gjorde nog bort mej, jagv et inte onykter var jag iaf.
efterfest hos oss såklart och jag ringde typ halva min telebok kl 5 på morgonen.. bla hde jag ringt lina som för övrigt också var hemma! duktigt pg.
yeah yeah.
alla hade vi nog roligt i onsdags faktiskt,
malin har ju till och med skaffat en borat. haha, du får inte åka till ryssland så länge du inte dumpar han;) haha

nu e jag i trista anderstorp iaf, åker hem imån igen.
jobbar idag och imån..
utgång imån? ingen som vet faktiskt. märker vi.

nästa helg kommer mamma och hennes tjejkompisar och våldgästar oss.
haha, vi får väl se hur det slutar, haha!

yeah yeha. nus ka jag slinga håret.
ciao.

Kommentarer
Postat av: Snäckan

DU! vi SKA dit ... :D vi SKA SKA SKA!!

2006-11-10 @ 18:56:57
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0