"har hon ingen pli på kattfan?"

igår var en sjukt rolig dag ( efter att har varit i skolan första halvan)
vi åkte in till stan och tog en fika, jag lina och malin... sen kom även filip en sväng
sedan gick vi hem till malin för att tillaga lite mat. det blev mycket mycket gott faktiskt.
sen skrattade vi så att vi typ dog, vi körde lite dansmoves (inget som ska visas för känsliga människor)
jag var sjukt inne i det dock, skrattade så att jag grät.
sen när jag och lina stod på malins balkong, kommer det förbi en tjej och rastar sin katt, HAHAHAHAHAHAHAH och lina säger högt och tydligt:
- Har hon ingen pli på kattfan? SHIT vad vi skrattade. det var riktigt riktigt kul asså.
cityakuten, prison break och sen hem till oss.
det gjorde vi bra tjejer.

idag skulle jag ha varit i skolan men mobilfan hade ju dött så den ringde inte och väckte mej så jag vakande kl halv 12, IDIOOOOOT. det e så himla typiskt asså. men får ta igen det senare.
typiskt typiskt.

men men,
imån e det kåren och allt vad det innebär. ska bli riktigt kul asså :)

idag e det ugly betty och grey's anatomy.
heting där:P haha.

RÄTTELSE från igår: det var malin som skulle ha bombarjacka, hon blev lite lessen att jag skrev fel.

nu ska jag duscha.
so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0