midsummer.

happ. nu är midsommar över med..
fredags så var vi här hemma, festade loss, gick till lina och festade mer, haha
sjukt galet var det...
igår drog jag och lina till halmstad, vilket vi absolut inte skulle från början, haha
där var det bra drag till max, sjukt mkt folk och sjukt kul
träffade emma med, från ayia napa.. kuul :)
mkt folk, mkt stök. heat, pios osv.. yess.
me like :)

idag är jag riktigt trött asså.. jag och lina har varit ute på en långpromenix i halmstad
skoskav till max. AJ.

fan att sverige åkte ur igår, pinsam första halvlek.. hmm.
jag och linis höll på tyskland dom 10 sista min, haha! heja heja.

lina vad skulle du göra om.....? hahaha, lättroade människor.

på tis börjar jobbet, skönt att få morgondagen ledig, haha.. perfekt timing. yess

aja, nu ska jag käka och kolla eng-euc.
ha det. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0