torsdag.

happs, torsdag idag, sista dagen på min enormt långa semester, hela 4 dagar :) haha
har hunnit vara nere i tyskland och fylla på förrådet lite, haha. nice nice.

annars har jag umgåtts med min sambo linis.. as usual, haha.

sitter hemma hos henne nu, hon har jobbat hela dan, kommer inte hem förräns 7. LÅÅÅNG tid kvar.
men men. har roat mej med jossi idag, trevligt värre.

funderat en massa på hbg med, sååå kul vare ju. vill åka ner igen asså..
men 29:e blir det bäst. bästa förfesten och bästa folket. yesss.

snart flyttar vi med, en månad kvar nu asså, shit vad tiden går fort asså,
har nog inte fattat det riktigt tror jag inte..
men men, kommer nog ta ett tag innan man gör det faktiskt.

aja, nu sk ajag äta vit toblerone och kolla på oc.

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0