tentaplugg :/

sådär kul kanske. jag är så trött i huvudet och det känns inte som om det får plats ngt mer.. juridik e inte lätt asså, fast det e riktigt kul! tenta imån, ska bli skönt att ha denna delen avklarad.. den e ganska tung faktiskt.
har pluggat i ett par veckor inför denna nu så hoppas att det går bra..

sen efter tentan imån så åker jag hem till mammsen och pappsen för att fira jul. ska bli riktigt skönt
saknar mammas mat faktiskt.. var evighetersen jag var hemma sist.. då blir det roligare att komma hem igen ju.. sen e det julstök och liknande.. ska jobba på befa en del med.. sen parken på juldagen, ska bli riktigt kul att träffa alla igen.. lär ju vara en hel del folk där lixom.. haha! det gillar vi!
kanske ska ta det lite lugnade detta året än förra? haha...

men men.. ska väl återgå till pluggandet igen då
har ngra timmar framför mej kvar.. sen ska jag  bara ta det lugnt och kolla på tv och soooova.

well well,
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0