nu e det jul igen.. eller ngt.

inte för att det känns som det faktiskt, men men.. det e nice!
jobbat fre och lör.. varit sjukt mkt att göra och jag e riktigt trött..

igår var det såklart parken, haha! jag skulle först inte med för att jag skaulle jobba..
men så blev det inte utan hänkar på och blev en aning onykter..
haha,
men det var sjukt kul att träffa alla kära människor igen, vissa mindre kul,
andra mer.. haha!
fick bästa smsen av min mamma:
- christer har landat!
och
- det gick bara bra, hälsa malin att hon inte behöver vara lessen denna gången..
haha, det var kul!
men men.. som sagt det var sjukt nice igår.. och bättre blir det på juldagen..
alla 1500 biljetter e slut.. kommer bli sjukt packat..
sissi kommer ju ända från halmstad, nu ska vi visa vad vi kan i småland.. haha!
men men.

imån e det julafton.. har inte alls mkt julkänsla faktiskt. har lyssnat på samma cd på jobbet i 2 dagar nu  så e lite trött på musiken asså..
åt julbord med charlotte igår med, det var inte fel asså..
men mammsens smakar ändå bäst:P haha!

men men, nu ska jag snart sova.. med tanke på att jag har bara sovit 4,5 h i natt typ..

så.
so long, ciao

Kommentarer
Postat av: malin

denna gången var det bara en otrolig lättnad att det gick så bra. jag var lite nervös där ett atg när dom fick ta ett extra varv runt jorden. puh..

2006-12-24 @ 12:46:16
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0