juldagen.

happ.. nu var julen över (snart) för detta året med..
var en riktigt mysig dag igår asså..
stök med släkten och kalle anka..
paketöppning och 2154784 liter julmust, och en och annan alkoholhaltig dryck.
men jag e riktigt nöjd med va jag fick igår, verkligen. dom kan konsten lixom helt enkelt.
på kvällen var jag hos lina, vi spelade så det kan låta två, jag och karin var ett vinnande koncept helt enkelt. sjukt bra var vi! tillslut blev det på blodigt allvar, haha! men det var riktigt tervligt!

idag e det dagen D. sjukt pepp redan.. haha, ska bli riktigt nice.
förfest hos carro, och sedan parken.. träffa alla människor,
det e nice.

men mne, nu ska jag fixa en liten skiva.
so long.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet väl att alla spel bara är roliga till en början här i huset? sedan blir det på liv och död. ha ha ha .

2006-12-26 @ 23:46:00
URL: http://linaelin.blogg.se
Postat av: snäkkaaann

va de kul i parken?:D :D

2006-12-29 @ 15:11:02
Postat av: snäkkaaann

hahahaha aa da... :D så jäkla kul i skövde så det inte är sant..:D :D händer till nyår PäGä :P

2006-12-29 @ 19:09:07
Postat av: sneki

heheeh aahhaaa :D nee kom till halmstad idag :) :) :)ska nog vara i någon bingohall lr något :D själv?

2006-12-30 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0