i love you but i choosen... in darkness eller?

haha, lina ibland är du bara för go:P fatta gärna inte, haha! sjukt kul. hur länge tog det innan du fattade?
så var en helg gången till.. och idag är det exakt en vecka kvar till jul, det e nice..

i fredags var det lugnt.. vi hade one tree hill maraton här.. jag har laddat ner hela sista säsongen.. och när vi skulle kolla på sista avsnittet så funkade det såklart inte, ibland blir man bara så trött.. men vi tar igen det idag ist..

igår var det utgång (fast att det inte skulle det)
förfest först hos malin, sen hos filip såklart.. haha.. och hans två random kompisar på ä-holm..
ena var så full att han inte fattade vad han hette.. haha..
drack och stökade..
sen bar det av till gastons (as usual)
inte så mkt folk ute faktist igår.. men det var nice ändå. dom första man ser är såklart camilla nadja och sissi.. haha, kan man ju inte undgå, haha!
där träffade vi massa människor.. riktigt trevligt..

sen bar det av på efterfest till caveman cat.. som vanligt nu när han e hemma från vegas.. haha, han har skaffat lägenhet där så vi ska åka och hälsa på han, grattis till oss lixom.
där var det sjukt mkt dricka.. lina däckade dock efter 10 sen satt hon med huvudet på sne i soffan och sov lite gott. sen vaknade hon ibland och gick en sväng sen back to business lixom. haha, duktigt.
sen kom micke med, haha.. och självfallet skulle vi dricka absint. VARFÖR? jag hade lovat mej sj att aldrig dricka det igen. illa är det. man blir duktigt onykter.
jag älskar min katt. hahahaha, det var riktigt kul
sen somnade malin och lina vaknar och vi plus micke går till han en sväng. där somnar jag och lina i hans säng och jag vaknar av att jag får ett stort glas vatten över mej. duktigt jobbat micke.
sen går jag till malin och sover.. mamma ringer och väcker mej och jag e fortf onykter asså, haha.. duktigt pg
sen kommer malin och vi går till filip och hälsar på. spelar lite tvspel och så..
sen går vi upp till micke och hämtar lina och han kör hem oss till oss där jag sitter i detta nu. det har varit en galen helg som vanligt. haha..
men men, på tors e det tenta och imån ska jag plugga ihjäl mej typ..haha. illa.
men nog om det.
nu e det tv+soffa+pg. schöönt.

aja. so long.

filip

filip skulle såklart vara med på bild.. haha,



på gastons
jag lina malin och filips random kompis på gastons. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0