helgen.

yess. i lördas bar det av till gbg, jag anna aleck anna l och snessi.
släpade på massa sjukt tung packning, som iofs inte var lika tung dagen efter, hahahahaha. konstigt..
vi möttes upp på hotellet, gick upp en sväng och sedan var det ut på stan och shopping :D
det var nice.
sen var det att gå tillbaka till hotellet och slappa lite, var sjukt sega..
började dricka lite och då kom man igång, haha
in i duschen och sedan iordningfix.
pg drack en eller två cider för mkt på förfesten kanske.. hmmm, men det var riktigt trevligt.
sen gjorde jag bort mej lite i korridoren,
dansade till don't you wish your girlfriend was hot like me and so on.. vi fick visst publik sen, hahahhaha duktigt.
 lite bilder från förfest och liknande... och bästa bilden kommer här:

annas säng
detta är annas säng, oj vad vi skrattade åt henne. men vart sov hon? PRECIS hahahahha!
sjukt kul

sen bar det in med taxi till gamleport.. han hette tyvärr inte glenn, men jag kallade han det ändå.
tyckte att det passade sej.
där blev det möten med massa kända ansikten.. och ännu mera dricka, hahaha såklart.
fick faktiskt ganska billig dricka, ochstarka var dom med, hahahhaha
men men, det var kul.
dansade en himlans massa..
var ute.. träffade tydligen två från norge?? inte en aning faktiskt, haha. men det var nog kul


lite bilder från kvällen.. sjukt roliga, hahahaha! inte alls onyktra, neeeeej då. det syns ganska bra i mina ögon, haha!
sen träffade vi allas våran strippa, haha! riktigt kul faktiskt:P även om vi inte fick ngn show på napa som han lovade, hahahahahahaha.


sen bar det av till mc såklart, klockan var då en hel del asså..
sen bar det av mot hotellet. åkte väl taxi typ 100 meter kanske, HAHA, kul
sen var det tydligen ingen som kunde sova för att jag låg och pratade i telefon.
- jag vill åka heeeeeeeeem. hahaha, duktigt pg.
men men,
vaknade dagen efter, trodde inte att det var sant asså. var helt trög och allt, nog inte riktigt nykter än..
men men, sen gick vi på nordstan lite så, eller aa. satt mest ner faktiskt, hahaha..
sen åkte vi hem, somnade nog innan vi var ute i gbg, vaknade prec utanför halmstad, välbehövligt faktiskt.
sen gick jag till malin, där var lina med.. lika sega som jag..
sen slappade vi där.. jag och malin var och HYRDE film hos filip, hahahaha
you, me & dupree.. riktigt bra film asså.
- snygg tröja. tack! haha. bravo

idag har jag varit i skolan hela dagen.. började kl tio.. kom hem för en halvtimma sen, har varit riktigt duktig i dag asså! heja mej! haha! men men
ikväll e det grey's anatomy och ugly betty och imån e det kåren såklart:D
hahahaha.

men men, so long folks.

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

va fan PG.. du gick hem från jöken övningarna för att blogga ..va e d för stil :D :P

2006-12-05 @ 17:57:36
Postat av: Snäckan

shit vilka snygga bilder du har fått alltså :) ahahhahah du jag lägger in en på norskarna så kanske du kommer ihåg :) :) ahahhaha men alltså vad är det för bilder du har fått på mig egentligen :D ahahahhahah het kväll :) och du ska med på balkan night på fredag?:):)

2006-12-05 @ 18:06:06
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0