fredag

happ då var det helg nu igen, men nog om det för tillfället och över till i tisdags.

då var det lussevaka och avslutning på vårat kära hak kåren, och vi var där och tog pulsen.
förfest här jag lina och malin, hemleverans, stök och massa massa tjat och skratt ( för att inte glömma R kelly och vänner) efter ett tag kom david, robban och en  kompis till dom som såg ut som vigor sörman. haha.. förfesten fortsätter, stökar för fullt.. sen beger vi oss av till kåren. jag lina malin och vigor sörman går in först, de andra drar och tar ut cash. väl där var det inte så mkt folk, så vi går upp och sätter oss och tjatar med massa människor.. dricker lite mer och så.. sen bara strömmar det in folk och vi träffar alla möjliga människor, och alla vanliga med för den delen. det finns ju en del stammisar om man säger så..
sen stöter vi på offe och allt var bra för en stund men sen var han elak mot malin och vem rycker in in då? lina the fighter. haha, hoppas han mådde osm han förtjänade i onsdags.. hahaha! duktigt lina.
han var duktigt förbannad, kan typ jämföra det med filips utbrott i lördags morse.. haha.. well done:D
men men..
så var kåren slut för detta året och det e såklart efterfest hos oss.
en himlans massa människor.. sen helt plötsligt står det ett helt luciatåg i hallen.. då är det alla våra grannar (endast grabbar) som har klätt ut sej lite gulligt.. glitter i håret ovh allt. hahaha...
det jag saknade mest var västen! attans att den inte var med, haha! men det var sjukt kul iaf. tydligen en tradition fick ja veta.
robban utsåg lina till lucia, men hon kom aldrig så långt. när dom väl hade varit ute och lussat (observera att kl var typ 4 med) kom delar tillbaka och vägrade gå hem, hahahaha! det var kul!
sen gick jag och malin och mötte andras, haha. det var kuuuul, hahahahha. duktigt danger.
men men, sen sov man väääldigt gott.
sjukt seg i ons.. det var inte helt ok faktiskt.. blev inte mkt plugg av den dagen fastän man hade behövt
det.. sen kollade vi på tv hela dagen typ. observera att jag och malin låg och myste i min soffa, hahahahahaha.. så oskönt var det. men man kunde inte låta bli att skratta. lina och malin var sjukt lata med, jag var deras slav eller ngt, haha.. malin kunde inte ens lyfta en kanna och lina orkade inte ens gå till toan,hahahaha. det var kul!

igår var det plugg i skolan, det behövs en del nu asså..
idag ska jag plugga sj sen imån ska vi ses alla igen, gå igenom en massa..
söndag med för den delen. får väl se hur det blir med utgång i heögen...
vi har ju förfest haha.. malin fick bästa meddelandet igår-
ehl, jag vet inte vem av er tre som meddelandet kommer till men.. osv.. haha, bra anton. det var kul! haha
yess.. men men nu ska jag ta tag i mej och plugga lite.
om ca en vecka e det jul.. åker hem på tors nästa vecka.. har tentan på tors fm.. så åker väl på kvällen skulle ja tro. inte kul inte.. men men..
" vi ses ju innan jul" haha, skän kommentar från gårdagen. aja
ha det bra människor.
i will :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0