en mycket galen onsdag

yess. såklart var det ju dags för kåren i onsdags igen, haha
förfest och stök hemma hos oss först såklart (som vanligt)
vänner, R kelly och snook på högsta volym, en tradition.
en himlans massa vin och allt vad det innebär.
till kåren, direkt till baren såklart. hahaa, der brukar man hitta oss, iaf malin.
(som senare bara beställde vatten) well done:P
det var riktigt kul iaf, även om man ringde ngt pinsamt samtal, fast som tur väl är svarade inte personen i fråga. grattis till mej faktiskt.
jag var fotograf för kvällen, blev en hel del bilder asså, typ 100 st, ahahahah..
det e ganska bra att ha med sej den så man vet vad man sysslar med. yess.

sen bar det iväg på efterfest såklart på gamletull, hos caveman cat, där vi brukar hamna.
där blev det mer dricka (som verkligen inte behövdes)
och sedan var det plötsligt morgon och vaknar upp hos micke. tog ett tag innan jag fattade vart jag var, men sen hörde jag lina och då kände jag mej trygg. hahahah. duktigt.
torsdagen var seeeg.
micke gillar mat och vi fick laga mat åt han två gånger. duktigt tjejer..

-micke hälsar
-hälsa tillbaka
-han undrar om ni kan ses ngn gång, vad sägs om lördag kl 15, annars vid lusiakröningen kanske? kram micke.
-jag är tyvärr i gbg då, men vi får ta det en annan gång.
hahaha, malins sköna konversation med offe. haha! det var sjukt kul, tyckte alla utom micke.

vanliga uttryck under dagen var FEEEEED MEEEEE. (en hungrig micke)
pg, gå ut på balkongen och stäng dörren.
haha, det var kul iaf.
sen kollade alla på film på kvällen.

  ett smakprov från kvällen, sjukt kul. malin står för bästa bilderna! haha

imån blir det galet i gbg, sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar mest bilderna, "den glada minen" på mej och amlin längst ner är grym. vilken kväll. ha ha "caveman cat" hälsar

2006-12-02 @ 01:38:03
URL: http://linaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0