ääääääntligen

äntligen är jökententan över och jag kan andas ut. har typ inte kunnat sova i natt och varje gång jag har vaknat har jag blivit pigg och trott att jag har försovit mej eller ngt sånt. illa..
iaf, jag pluggade till typ 12 inatt. sen fick jag nog.. bära eller brista lixom.. och då hade jag ju spenderat hela dagen hemma framför en himlans tjock lagbok, 5 studieböcker och 986589563 st papper. det var inte ok asså..
men nue det skönt att det e över iaf.

nu sitter jag och väntar på att åka hem till anderstorp anyway. ska bli skönt. mammas mat om inte annat.. gott gott.. har dock en timmas tågresa framför mej.. mindre kul kanske.. men men, nog om det lixom.

en hel termin är över. har bott här i över 4 månader nu, vart tar tiden vägen? shit asså
men men
skriver mer senare.
so long suckers.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Nilsson

Hller med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0